Wypłacanie środków z Ad Taily

Tak jak planowałem we wpisie Portfel – Kwiecień / Maj 2011- Podsumowanie miesiąca tak też się stało, dziś wypłaciłem pierwszą kasę z reklamy Ad Taily.

Jeśli ktoś nie wie co się dzieje z podatkiem od tego typu zarobków wszystkiego dowie się z http://blog.adtaily.pl/jak-rozliczyc-sie-z-podatkow-od-zarobkow-z-adtaily/.

Kwotę 117.89 PLN dorzucam do portfela i czekam na kolejne wypłaty.
Pracowałem na to aż 17 miesięcy


Z czego wynika że średnio w miesiącu osiągam zysk z tego typu reklam w kwocie ~ 6,94zł a Ty ile zarabiasz średnio z Ad Taily?

Komentarze

  1. Ja osobiście wywaliłem AdTaily, bo szkoda mi miejsca na blogu, a AdSense jest jednak bardziej dochodowy. Może kiedyś - zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio do 40 groszy na dobę :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz